Mamy Podobnie

Czas i koszty dostawy

Nasz standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 21 dni roboczych. Dokładny czas realizacji zamówienia produktu jest opisany na stronie produktu. 

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:

  • Kurier DPD- czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze 
  • Paczkomaty InPost- czas dostawy maksymalnie 2 dni robocze

 

Jest to niezbędny czas, w trakcie którego przygotowujemy Twoje zamówienie do dostawy. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.

Kurierzy dostarczają przesyłki  w godz. 8.00-17.00 od poniedziałku do piątku.

 

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do mamypodobnie.pl

DOSTAWA TOWARÓW ORAZ PŁATNOŚCI

 

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
    1. odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Usługodawcy,
    2. za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  3. Usługodawca na stronach internetowych Serwisu w opisie Towaru informuje Klienta o przybliżonej liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
  4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w dniach roboczych.
  5. Usługodawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
  6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
  7. W przypadku Zamówień złożonych przez Przedsiębiorców, z chwilą wydania Towarów będących przedmiotem Zamówienia Przewoźnikowi lub bezpośrednio Klientowi (w przypadku odbioru osobistego) przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.
  8. Dostawa jest realizowana w Dni robocze. Usługodawca może indywidualnie ustalić z Klientem dostawę również w dni inne niż Dni robocze.
  9. Klient będący Przedsiębiorcą po otrzymaniu dostawy Towarów zobowiązany jest sprawdzić ich stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych zastrzeżeń podczas odbioru Towaru przez Klienta, należy sporządzić w obecności Przewoźnika protokół zastrzeżeń, określając precyzyjnie ilość i rodzaj Towarów oraz ich uszkodzenia zgodnie z procedurą obowiązującą u danego Przewoźnika.
  10. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działania Przewoźnika.
  11. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Usługodawca nie odpowiada za szkody wynikłe z niepoprawności lub niekompletnych danych podanych przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, a także spowodowanych przez błędne podanie danych kontaktowych lub adresu odbioru.
  12. Przyjmuje się, że osoba odbierająca Towary w imieniu Klienta będącego Przedsiębiorcą jest osobą upoważnioną przez niego do dokonania odbioru dostawy i podpisania się w jego imieniu na dokumencie dostawy, jak również dokonania innych czynności z tym związanych.
  13. W przypadku jednokrotnego nieodebrania przez Klienta będącego Przedsiębiorcą Zamówionych Towarów, jeżeli były one dostarczane za pośrednictwem Przewoźnika, lub nieodebrania ich w terminie 7 dni od otrzymania powiadomienie o gotowości Towaru do odbioru w punkcie odbioru osobistego Usługodawcy, Usługodawca może według swojego wyboru wyznaczyć Klientowi inny termin odbioru lub dostawy Zamówienia lub rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym z Klientem lub odstąpić od Umowy, na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie. Ponadto Przedsiębiorca jest zobowiązany do zapłaty kosztów poniesionych przez Usługodawcę z tytułu nieodebrania Towarów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie oraz kosztu wysyłki Towaru.
  14. Klient będący Przedsiębiorcą zobowiązuje się do zapłaty wszelkich kosztów poniesionych przez Usługodawcę z tytułu nie odebrania Zamówionych Towarów.
  15. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe po stronie Klienta będącego Przedsiębiorcą w wyniku oczekiwania na załadunek zorganizowanym przez Klienta transportem, w wyniku nie dostosowania się do terminu odbioru Towarów wskazanego w Zamówieniu lub określonego przez Usługodawcę.
  16. Ceny Towarów podawane są w i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty. W stosunku do Przedsiębiorców Usługodawca może posługiwać się cenami netto.
  17. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Usługodawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Usługodawcy i skompletowaniu Zamówienia);
    2. gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w punkcie odbioru osobistego Usługodawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Usługodawcy).
    3. płatność elektroniczna (w tym kartą płatniczą) za pośrednictwem operatora płatności PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935  – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
  18. Usługodawca na stronach internetowych Serwisu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  19. Klient będący Przedsiębiorcą nie będzie potrącał ani odliczał kwot dochodzonych lub należnych od Usługodawcy, w ramach innego zobowiązania jakie łączy go z Usługodawcą lub od wynagrodzenia jakie przysługuje Usługodawcy od Klienta, chyba że w ramach odrębnych ustaleń strony postanowiły inaczej.
  20. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Usługodawca ma prawo wstrzymać realizację Zamówień lub dostawą Towarów lub może odstąpić od Umowy w całości lub w części, w przypadku opóźnienia w płatnościach przez Klienta na rzecz Usługodawcy. Z tego tytułu Klientowi nie przysługują żadne roszczenia obecne ani przyszłe z tytułu szkód, lub utraconych korzyści jakie mogą wyniknąć w związku ze wstrzymaniem dostaw.
Skip to content